Lite död!

Tränade med löpar gruppen på träninge idag=jobbigt! X)
Först sprang vi typ 2km 3..? (as dålig på att bedömma avstånd/tid och sånt men ungefär xp) sen när vi kom fram till skogen skulle vi springa 1000m. Alla sprang as fort! D: och så typ halka jag i en lerpöl så ena halva skon blev dränkt i lera X)
fina? :D fast nu har de ju torkat så syns kanske inte så mycke.. xp
och efter de loppet va jag död! :P och sen skulle vi spring 600m till
fast snabbare D: och efter det var jag också död xp
Jag e van med att typ flåset går upp och man blir trött av det lixom men nu kände man ju mer i musklerna i hela kroppen :O och sen gjorde vi några kortare lopp typ.. 300m? och sen jogga vi tillbaks :) det var min träning de :P Tur att jag inte ska bli långlöpare XD
Nu e dom ↑  i tvätten (Y)

fast nu efteråt känns de faktiskt gansak skönt... ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

ge några förslag!



http://bloggannie.blogg.se/2012/april/forslag.html#comment

2012-04-24 @ 07:25:22
URL: http://bloggannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0