Sommarjobb CHECK!

Nu har jag fått ett sommarjobb i sommar :D och det är inget som man behöver vara inne elr så som att jobba i en affär, utan det är på ett friidrottsläger, hur nice är inte det? Man får hålla på med det man tycker om och så blir man brun på köpet :D xD
Så nästa söndag(6 maj) så ska jag gå en liten utbildning om första hjälpen och ledarskap mm på ip.
Ett ord: NICE!

Okej nog om det nu.
Idag ska jag plugga-.- fast det är bättre att vara hemma och plugga än att vara i skolan och göra det, så det får jag väl vara glad för. Och när man kan göra de ute i solen blir det ännu bättre.
Och sen ikväll, eller inte ikväll utan halv 4, så är det träning, eftersom att det är valborg så fick vi komma på den tidigare träningen.
Sen så går väl jag och Jenny ner till brasan, kul:)
Aja nu får ni lite bilder från allt möjligt ;)
Kusin Lowa dagen innnan vi åkte.
Converse<3

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.
Kommer bilder sen från florida, jag lovar :P
Men kommer inte lägga upp vad jag köpte för det känns onödigt, tror ändå inte att någon bryr sig, och det skulle bli hur många bilder som helst så..

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Tack så mycket :D Jag har köpt den på New Yorker men det var ett tag sen så jag vet inte om den finns kvar. Men annars, allt bra?

2012-04-30 @ 17:06:58
URL: http://imsara.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Jo, det är bara bra :)

2012-04-30 @ 18:28:03
URL: http://imsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0