Svar på kommentar!

Hej Hedda, Jenny, Linnea och Tova!
Jag är en tjej som går i 8:an i kunskapsskolan i tyresö men min familj kanske ska flytta och om vi gör det så kommer jag troligen att börja i er skola i er klass (såg er i skolkatalogen jag fick med mig hem när jag var och kollade om skolan verkade bra och när jag googlade på några namn hittade jag den här bloggen) visst går ni i 8A? Om jag börjar i er skola så är det i alls fall i den klassen.
Det jag undrar är egentligen hur klassen är, är tjejerna snälla? Är klassen lugn? Är skolan bra?
Tacksam för svar! Kram

Svar: Tyvär så går vi inte i 8a utan i 8c.
Tjejerna i klassen är inte vi direkt kompisar med, dom är inte som oss så att säga. Vet inte om klassen är lugn eller så.
Och skolan är väl inte så jätte bra, iallafall inte när det gäller våran klass(vi har alltid fått sämst schema och haft typ 10 lärare) Men alla har ju olika smak :)
Synd att du inte började i våran klass :/
Kram Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0