tröjproblem :l

Igår på träningen hade jag bara en t-shirt och en ganska tunn tröja över när vi kom dit. Men tänka att jag kunde ta på mig tjocka tröja när vi skulle gå ut och börja springa för det blåste och var kallt ute :O
men när ja skulle ta på tjocktröjan var det bara mina mjukis byxor som låg i väskan -.-' båda e grå... jag trodde jag hade koftan fast jag hade bara mjukisarn.. fast dom hade jag på mig... :l så jag vet tien vad jag tänkte XD Men sen i slutat av tränignen började det ju regna och då blev det as kallt!! o.O x( men kom på att jag hade vantar i väskan och de hjälpa jättemycke faktiskt (Y) fast de va typ jättekort kvar då XD
Intressant :D nu vet ni att man ska kolla NOGA så man har med rätt kläder om man inte vill frysa ihjäl! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0