Sängen

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket men jag har glömt..... Visar vad jag köpte i stinsen imorgon ;)
Just nu ligger jag i sängen och spelar lite tempel run och messar med min kusin! Han fyller dessutom år idag, 18, helt sjukt! Men grattis, vi messar om typ att få mat i present, för han fick hallon nu, och i julklapp fick jag gurka... Haha våran släkt är inte frisk...... Haha jo. Men han älskar hallon! Jag med ioförsig, men i sommras så var jag där uppe och då så gick vi till ica och köpte hallon och så satte vi oss och kollade på bilar( det var classic car wee, googla om ni vill veta vad det är ) och då åt han nästan upp alla! Haha xD men ska plugga lite spanska nu och sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0