Träningen = :D

Kom hem för ett tag, har haft lite annat för mig :P
Men det gick bra! Fick hoppa höjd :D Ett av hoppen var faktiskt riktigt bra :D min tränare sa att om ribban hade varit på 160 hade jag klarat det ;) Den var på 150 men ja var mer än en dm över sa han :) och mitt pers är 157 :P så jag e glad :P hopas ja får till de på tävling också!
Sen körde vi konlöpning och lite styrka :) Haha, tydligen saxar jag när ja springer? Låter konstigt ja vet... men sätter fötterna lixom framför varan, fast lite till....? haha ingen fattar väl men ja...
Haha kanske inte så kul att läsa om min träning men nu blev de så :D
oj va liten ja blev... x) HAHA inte särskilt bra teknik där då XD
men hitta ingen annan bild på höjd, har bara fimer xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0