Zzz..

Tja!

Hemma från skolan! Känns jätte konstigt att vara hemma så tidigt! Haha, slutar typ halv fyra- fyra varje dag :s Kommer ihåg när man va liten och klagade på att sluta vid ett va tortyr eller nått! Haha skulle dö för dom tiderna :P

Men igår när jag plugga för provet fick jag as ont i huvudet och var varm och kall samtidigt, så då skulle jag ta en paus och vila lite :P Men alla vet att man inte kan vila med släckt lampa, i sängen särskillt inte om man har en läxa att göra... Så jag somnade alltså och vaknade fem i sju idag! :P Haha utan väckarklocka, bra timing! :D



Hehe bild från i sommras!

Herregud vad jag längtar till sommaren! Att slippa en stor jäkla jacka och kunna ha bara shorts och ett linne :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv; tack och dsm!:)



Väldigt fin bild också. Är den redigerad?

2012-02-07 @ 17:04:04
URL: http://said.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0