training c:

Igår på träningen körde vi kort häck :D det gick faktiskt bra och var as kul! Först skulle vi springa över häckarna med enstegs rytm. Till en börjar var de lite svårt och läskigt att ta i xp men den när man gjort typ 2-3 gånger så gick det faktiskt mycke snabbarre över häckarna :P och de gjorde att det gick bätte sen när vi körde mer vanlig häck ;) like like (Y)

sen nån gång idag ska ja och Linnea cykla till outlet ;) antagligen ganska tidigt, för ja måste hem och cyka till tränignen sen o.O ja ska köra sprint! och i morron längd :O haha inte mina vanligaste genar direkt men får väl skylla mig själv att jag anmälde mig till dom xD men det ska bli kul :D

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0