Äntligen bilder!

Nu kommer det äntligen lite bilder eftersom jag hittat kamerasladden, men dom är inte redigerade för jag orkar inte just nu ;)
Min lilla stuga på landet(asså vi har bygt en ny och där ska jag sova på sommrarna)
Vi satte ju upp studsmattan i helgen så då vart det en del hoppbilder(min syrra som tagit så då är dom inte så bra bilderna)
Sa ju förut att jag fotade mina converse, men kommer inte att ladda upp flera nu, det får komma lite då och då:P
Tog kort på mina ganska nya stövlar oxå, älskar dom!
Nya profilbilden på facebook ;)
Nu blir det inga fler bilder, ska äta sen ska jag ducha och kanske mpåla naglarna. vi får se
Senare kommer(kan inte lova något) nog lite fler bilder upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0