Butan

vet att ja inte bloggat nåt idag men jag har gjort kemi läxan, vilket var
ganska roligt(ja jag sa roligt:O) För vi skulle rita 5 kolväten och det var ganska kul:)
Fast mindre kul var det att plugga spanska orden..
Imorgon är det skola och jag tror att vi slutar 20 över 3? och sen så ska jag hem och göra läxor om vi har några och sen blir det träning:D
En sak som jag undrar och kommer alltid att göra, är att varför alla lärare alltid lägger allt samma vecka?
Typ allt vi jobbar med ska vara klart innan påsklovet.
Och på posklovet kommer jag nog oxå att få sitta med läxor eftersom att jag ska till Florida:/ Men aja istället för att säga "vill man vara fin får man lida pin" kan jag säga, "vill man ha kul få man ha tråkigt först" hahahahhaha världens dåligast men men...
Oj nu vart det lite mycke text så nu bjuder jag på en liten bild :)
på min fotovägg som ännu inte är klar :P har massor med bilder kvar xD
btw! ser ni jenny på den lilla bilden?:) årets skolfoto på henne
Nu säger jag godnatt för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0