Fotoryck

LOVA IS IN THA HOUSE.. hrm blogg. :P

Nej men jag har ju varit på landet hela helgen så har inte kunnat blogga för vi hade inte med oss datan, men de var väldigt härligt faktiskt! :D

Min helg sammanfattat: MASSA promenader, paddlat kajak, bastu bad, fotat, sola, musik! :P Mer har jag inte gjort förrutom att sova och äta! :P
Men jag har massor med bilder där ifrån, fick ett litet härligt fotoryck! :P


Vår grannes 17åriga (!!!) gammla katt, blev lite oskarp men han ville inte sammarbeta... Han ville hellre röra på sig, haha!


TUSSILAGOSAR!! mitt på en strand som ligger gömd i skogen! :P


Det var en jätte fin solnedgång + vidstilla! :D Men här syns ju inte solnedgången :P Ni får se den typ imorgon ist! :)


Jag låg och sola jätte länge, vill bli brun!! men jag fick bara fler fräknar istället :s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/25-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-25 @ 22:23:18
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0