I adore little baby hamsters :)

Hellu!

Kom precis ut ur duschen, häärligt! Använde en ny hårinpackning, visar den sen! Annars har varit i Stinsen idag... Fast jag köpte inget :s Tänkte köpa en bok, men jag tänkte spara mina pengar lite ohc mamma hade ingen lust att betala den så jag får väl låna den på biblan ist :P

Bild 3: Something you adore

Oj hjälp, har MASSA saker men en är väl:

Små bebis hamstraaar :D <3 hihii, inte för att jag inte gillar dom som vuxna men kolla på dom lxm! Haha, nej men sen finns de massor av andra saker.. Dom ligger nog inte ens etta, de är bara 1 av alla saker :P


Kommentarer
Postat av: F R I D A

Åhh herregud så sööta!! :D

2012-03-04 @ 20:55:41
URL: http://fwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0