Många frågor!

Haha vet itne om ja skulle lägga upp de här XD men nu har det varit i utkast vääädigt länge så nu gör ja de :D

haha frågorna från frågstunden (Y) väldigt sent, ja vet o.O haha men nu komemr dom :D

Det blev så många frågor så vi kör två omgångar! Haha :P Men här kommer första då


är ni oskuld?
Lova: Japp! :P

Jenny: aa ;)

Linnéa: Jao;)

Hur gjorde ni eran supernsygga header? :D
Den är gjord av Lova i photoshop :P

Varför började du att blogga?
Jenny hittade en liten gammal lapp när hon städade med ett andvändarnamn och lösen på en gammal blogg vi gjort, men som vi bara hade i typ en vecka! Så vi tänkte att de skulle vara kul att verkligen satsa på att göra en blogg som skulle få lite mer besökare :P


Mål med bloggen?
Lova: Att den ska bli liite stor iaf :D

Jenny: ja tycker mest de e kul att skriva och lägga upp bilder, för sen kan man ju gå tillbaka och kolla i arkiv! :D men de e väl inte direkt ett mål... :/ men då får mitt svar bli att de ska vara kul :D 

Linnéa: Hmm... Typ som Lova, att den ska bli lite stor :)

Unika per dag?

eh.. asså de e ju väldigt olika XD

Favorit dag i veckan?
Lova: Lördag, helt klart! :P

Jenny: grymt svårt D: tis och tor för då e de träning! :D men de e ju skolan också :/ Och om ja får härmas lite så är de faktiskt sjukt skönt att vakna på lördag och inse att man e ledig ^^ haha inget bra svar men XD

Linnéa: Skulle svara nån dag det är träning, men det är ju vardag och då är det skola, så svarar nog lördag:D

erat drömjobb?
Lova: Åh, gud jag vet inte! Har inga planer för framtiden x)

Jenny: nått KUL! :D så man får ha roligt på jobbet :D inte typ sittta vid en dator och glo...

Linnéa: Har inte tänkt så långt ännu ;)

bästa bloggaren?
Lova: Kenza tror jag, om du menar en stor :P

Linnéa: Hahah skulle nog svara att vi 4 är det, nej men jag vet inte....

Jenny: haha läser inte så mycke av dom ''stora'' bloggarna x)


snyggaste killen?
Lova: Haha, jag vet inte faktiskt.. x)

Linnéa: Hahahah, ingen aning;)

Jenny: o.O


Hur gammal är ni :D ?
Lova: Vi heter ju nittiosjuor, födda 97 alltså :P Så 15 haha! :D

Jenny: 15 :D

Linnéa: Om man är smart så tittar man på namnet ;) Men 15

Vad är lycka för er?
Lova: Att vara med folk man gillar :)

Jenny: När man klarar nått på nån träning blir jag LYCKLIG :D eller de bruakr räcka med att gå in i hallen då men.. XD men sen när man e me alla kompisar och så händer nått kul och så sitter alla och typ dör av grav :´) de e också lycka :D

Linnéa: att få göra det man älskar, i mitt fall friidrott, och när man verkligen klarar nåt och allt blir perfekt, och såklart att vara med personer man gillar :D

Vilken är din favorit färg??
Lova: Oj, jag har nog ingen för jag byter typ varje dag, men om man kollar i mitt rum så skulle man nog ändå säga grön! :P

Jenny: Blå ;) typ hela mitt rum e blått XD fast man börjar ju trötta lite o.O

Linnéa: Blå och grön(ljus)

Vart bor du??
Lova: Järfälla i Stockholm

Jenny: AUSTRALIEN :D nej skoja bara... järfälla.

Linnéa: Jag bor i tråkiga Järfälla

Vad skulle du vilja ta med dig på en båt om du fick ta med dig en sak??
Lova: En kompish :)

Jenny: Lovas val där va väldigt smart tycker ja :D men om man får ha lite fantasi så skulle ja ta typ en trollspö så kan man fixa precis vad man vill! :D smart va? ;)

Linnéa: Aningen en kompis, eller ett fiskespö så att man kan fiska mat så att man inte svälter ;)

London eller Paris?
Lova: Londoon!

Jenny: sak samma? XD haha nej men......

Linnéa: London tror jag ;)

Rosa eller turkost?
Lova: Gud vad svårt! Det beror var färgen sitter, men turkost tror jag?

Jenny: Turkost! :D

Linnéa: Det beror på om det är ljus eller mörk, men skulle nog säga turkos.

Hörlurar eller högtalare?
Lova: högtalare lätt :P

Jenny: högtalare e ju så stora och jobbiga D: men hörlurarna får man ont i ögonen av.... fast de beror ja på... haha inget svar :l

Linnéa: Högtalare

Sommar eller vinter?
Lova: SOMMAAR! :D

Jenny: varma sommar! :D fast vinter e också liite bra får då fyller ja år ^^

Linnéa: SOMMAR, vad annars?;P

Armband eller halsband?

Lova: Armband

Jenny: Använder inget av de särskillt ofta XD men armband tror ja ;)

Linnéa: Det beror på.... Dom flesta armband är så stora... 

vad tycker du en blogg ska handla om och hur ska man skriva+ mycket bilder? mycket text?

Jenny: Vet itne vad ja tycker den SKA handla om men jag tycker det är kul att läsa om vad folk tänker :P och mycke BILDER!

Linnéa: Typ foto och mode elr nåt ;)

Hästblogg eller modeblogg?
Lova: Har inte så stort hästintresse, så modeblogg ;)

Jenny: skulle itne fatta nått av en hästblogg x) så modeblogg här me XD

Vad tar du hellst med dig till en öde ö?

Jenny: en mobil så man kan ringa nån om man vill hem eller nått annat :P

Linnéa: Det beror på vad det är för ö ;)

Lova: Åh jag vet inte... Penna och papper, då har jag något att göra medans jag väntar på att bli räddad! x)

Hur träffades ni? :)

Jenny: skolan ;)

Linnéa: I skolan, jag, Hedda och Jenny träffades i 6 års och Lova träffade vi i 3:an (fast då hatade hon typ oss;P)

Lova: Haha hatar? :P Nej men då var dom bara "tjejerna som hoppar hopprep hela tiden" Haha, jag körde krig med killarna x) Men nu i sjuan är det som vi har kommit närmre varandra! ;)

När startade ni bloggen?

Jenny: nån månad sen tror ja?

Linnéa: Ungefär en månad sen ;)

varför gjorde ni en blogg tillsammans

Jenny: Roligare att vara fler! :D och de känns typ roligare att blogga och man blir mer motiverad :D

Linnéa: För att det är roligare och bloggen är nästan aldrig tom, om man är borta så är det fortfarande nån som bloggar ;)

Lova: Samma som dom svaren :P ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0