Plugg, Plugg

Hahahahah det känns som att det bara är Jenny som bloggar nu...
Men jag har faktiskt pluggat, och så är det svårt att blogga när
alla går i samma klass och så, så vi kan ju inte direkt blogga om vad vi gjort i skolan, det skulle bli lite ut tjatat ;P
Men i måndags fick vi en ny tjej i klassen :)
Eftersom vi 4 är så tajta som vi är är det svårt att prata
med en ny person för man vet inte vad man ska prata om,
men det kommer nog att bli bättre med tiden :)
Jag vet att vi är lite oaktiva nu, men det kommer gå bättre snart, det är bara allt med skolan som precis har startat efter lovet och att alla lärare alltid ska ge oss 100 kg läggor(typ)(känns det som iallafall) och lägga alla prov samtidigt...
Nästa vecka har vi 2 prov så det måste vi oxå plugga till...
Oj det vart väldigt mycked skola här nu, hahah ....
Men någondag när jag hinner ska jag ut och fota:)
Kanske blir på lördag:)
Tur att det blir ljusare nu , då kan man även gå  ut och fota när man kommer hem, snart iallafall.
För mer än ett år sen:) Lowa
Hejdå ska fortsätta plugga nu, det här var bara en liten paus:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sööt!

allt bra?

Följas via bloglovin'?:)



kram http://xxmickisxx.blogg.se

2012-03-07 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0