Kakor :D

De va aaas kul på träningen idag! :D Wiie, de va bara jag och Jenny som var där och körde :P Funny! Nu har jag nyss duschat och ska äta om ett tag. Haha jag har varit jätte förvirrad hela dagen idag! t.ex. Idag skulle vi orgientera i skolan och då skulle man göra en egen markering och så, och sen byta med någon klasskompis, och då böt jag och Jenny med varandra, sen efter ett tag jag bah: Ska du åt samma håll som jag?! Vems lapp har du?  Haha! Sen på fríidrotten så har jag sagt fel till allt! Strecha= stretcha, Dra efter= dra ifrån, ingift= inkomst och massa andra saker! Min kommentar till det: Är de så här de känns att vara gammal? Okej de låter jätte tråkigt här, men de var typ tusen saker jag sa helt fel på!

Haha, men nu ska jag sluta babbla! Btw, jag är pollen allergiker och då skulle vi kolla hur de går att träna eftersom man blir täppt/snuvig av pollen och man ska inte träna om man är förskyld, (men det gick bra stod det!) Men iaf:


KAKOR KAN VARA BÄSTA MEDICINEN MOT ALLERGI!!! hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0