training

Körde spjut hela träningen idag! :D det var kul och det gick bra =D kastade över 20 meter flera gånger och mitt pers är 19m så förhoppningsvis blir det pers i morron :D det längsta idag va typ 24 c:

men har ont i mina benhinnor... :l så ska kyla, värma, kyla, värma, kyla, värma i dushen, trycka hårt (aj aj!!) och sen kyla med nått kallt ett tag ;) hoppas de hjälper :P 

Haha det blir VÄLDIGT mycket om träning från mig har jag märkt xD ja skriver typ alltid om mina träningar hit och mina träningar dit haha xD men men har man inget annat att skriva om så bir det så :D 

Hejdå, see you later alligator! :P

åh juste vi hade ju två prov idag :P musik och spanska. Musikprovet gick bra tror ja det var mycke lättare än vad ja trodde det skulle va xD (Y) och spanskan gick väl bra det me :) okej... itne för att nån bryr sig om det nu då... men kom bara att tänka på det när jag skrev "se you later alligator"  asså seriöst, dom där 50tals rock låtarna har fastnat i mitt huvud nu D: och de e jobbigt-.-'
aja bye bye ;)
åh herregud vad långt det blev nu xD
haha nu ska ja sluta på riktigt :D bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0