USH!! och AJ!!

Asså det är så sjukt skönt att knappt ha några läxor längre!! :D håller ni inte me? :D
Men idag på engelskan så hade vi vikare fast när de va typ en kvart tio min kvar så började det stinka as mycke i hela rummet!? D: asså typ av nått avlopp elr nått tror ja xp för dom håller typ på och bygger om i hela skolan just nu... xD men då sa vikarien att vi skulle ställa upp stolarna och så fick vi gå! HAHA xD Gillar att vi fick gå bara för att de lukta så illa xD (Y) 

Träningen gick rätt okej :) körde höjd och lite korta hopp. Asså de går ju fortfarande skit i höjden ( x( ) men fick till upphoppsfoten lite bättre så då går väl åt rätt håll i alla fall... c: Men har fortfarande ont i min högra benhinna så min tränare tryckte där, AS HÅRT D: Det hjälper tydligen, hoppas det i alla fall för det gjorde sjukt ont D: trodde jag skule dö! eller okej kanske itne dö men typ att benet skulle gå av i allafall... för de känns typ som ett blåmärke som man trycker på fast 1000 gånger ondare xD han sa att jag inte skulle bli förvånad om jag får blåbärken iaf o.O xD




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0