5 saker ni kanske inte visste

Tänkte köra en sån sak 5 saker ni kanske inte visste om mig;)

* Älskar Gurka! Hahah det kan hedda, jenny och lova intyga. Men serruiöst det är det godaste som finns, fick det i julklapp i julas, hahah, och så åt jag en hel gurka på vägen hem från dalarna;P
*Jag har gått på gymnastik: Ja, jag har gått på gymnastik. Började när jag var 3 och slutade när jag var 11. och vfr jag slutade var för att min grupp vekligen sög, det var inte alls många som var bra(inte för att skryta men jag var en av dom bästa) Och jag hatar verkligen att börja i nya grupper själv så jag slutade på det.
* Jag är inte bra på att hålla hemligheter: Asså inte sånna saker som folk inte vill att man ska säga till andra.
Men som i jular råkade jag säga till Lova vad hon skulle få i julklapp... Asså sånna saker inte hemligheter om ni fattar ;)
* Jag var skadad i typ 2-3 år: Jag hade ont i båda knäna jätte länge, men som tur är så släppte det i vintras, jag hade till och med glämt hur det kändes att träna utan att ha ont:/ Så det fick bli massa med rehab.
* Jag har INGA benmuskler: Asså jag tappade typ alla mina benmuskler medans jag var skadad :/ så är sjukt långsam nu, men börjar att få tillbaka dom!!:D

Ja det var 5 saker om mig!:)

Kommentarer
Postat av: Michelle♥ - foto

SV: aa! :)

2012-03-05 @ 19:06:25
URL: http://lovemichellees.blogg.se/
Postat av: MATILDA ^

svar: åh tack detsamma! :)

2012-03-05 @ 19:23:14
URL: http://miimiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0