Häck! :O

Igår så tränade vi ju somsagt.
Och vi körde häck och de är typ min värsta gren(efter 60m och höjd)
Men den här gången var det as kul och jag brukar alltid typ
vrida hela överkroppen(fråga inte vfr) men igår så gjorde jag inte det. STOLT :D haha xD
Nog om det.
Idag är det skola(nehe?:O) Asså vet ni, vi har en lektion sen har vi lunch och sen typ 4 lektioner efter, dåligt...
Slutar ganska sent, men då ska jag försöka ta kort på vad jag köpte i Florida eftersom att vi inte har några fler läxor:D
Kan lägga upp några random bilder från florida, men måste gå om ca en kvart.
några stenar utanför vårat hus
Dom har lite roligare registreringskyltar(s) är vad vi har i sverige, right?
Tog lite egopics på stranden oxå ;)
Nej nu hinner jag inte mer måste öva på spanska läxan...

Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

vi önskar dig en bra torsdagskväll :)

2012-04-26 @ 21:05:38
URL: http://wejustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0