Skärtorsdag

Idag är det skärtorsdag.
Och jag är sjuk ;/
Inatt har jag inte sovit mycke för varje gång jag sväljer(gör det fortfarande) så gör det jätte ont i halsen och så vaknade jag av det hela tiden så...
och så har jag nåt himla sår som jag inte alls ve vart det kommer ifrån på låret så jag kunde inte sova på den sidan-.-
Men stannade hemma eftersom det inte är långt kvar tills vi åker och vill inte att det ska bli värre.
Men får väl vara inne hela helgen om det så behövs! Ska vara frisk till Florida! Bara 6 dagar kvar!:D
Eftersom att jag inte är klar med min packning och vi åker upp till landet idag så ska jag packa klart och så ;)
Om jag orkar är ju sjukt trött.
Men pappa jobbear typ halvdag idag så vi åker typ när han kommer hem... Och så kommer mamma och farmor upp senare;)
Hahah nån som antacknade? Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0