Tillbaka, tror jag?

Har inte bloggat mycke alls dom senaste 2 veckorna tror jag?
Men eftersom jag jobbat och börjat 8.00 och slutat runt 16.00 så har jag vart så trött när jag kommit hem att jag inte orkat, har knappt suttit vid datan faktiskt.
Men nu ska jag börja blogga igen, hoppas jag iallafall.
Det har ändå inte hänt något speciellt under veckorna som jag kunnat bloggat om, det hade ändå bara blivit tråkigt för er att läsa massa med onödiga inlägg:P
Jag den näst kortaste :P haha vi tänkte inte på att det var i längdordning:P Från veckan.
 
Men nu får ja sovmorgon några dagar iallafall.
Till på fredag, sen så åker vi till Göteborg och världsungdomsspelen och där kommer vi inte få sovmorgon.
Ska bo med Sara, Nora och Hedda, men fick inte bo med Jenny och det var inte så kul, hon ska få bo på hotell den lyxaren;( Fast dom hade lottat så det kunde lika gärna varit ja som fick bo på hotell och hon i stugorna, men så vart det inte, men hotellet ska inte vara så bra, och det ligger jätte långt ifrån campingen så vi kommer typ inte ses något? eller okej där överdrev ja lite, vi träffas ju på ullevi på dagarna men sen efter är det ju roligast!
Aja sånt är livet.
Jenny förra året på Vus
 
Idag har jag bara vart inne på mitt rum, bara gått ut och gått på toa och för att äta, men är sur för att vi har så många fåglar och dom skriker hela tiden så tänker vara envis och sur ett tag nu har jag bestämt mig för!
oh herregud, låter som värsta bitchen men det är så.
 
Oj nu vart det ett långt inlägg:O Slänger in lite bilder i texten nu så att den inte blir för tråkig, från början var det bara text.
 
 
// Linnea (min skylt har försvunnit:O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0