BACK ON TRACK!

Nu är jag hemma, eller jag kom hem i söndags men har vart så trött så jag har inte orkat bloggat.
men nu är jag back on track, saknat mig? haha
Har massor med bilder att visa, kommer i omgångar för annars kommer det att bli föööööööööör mycke. kommer även att at kort på det jag köpte senare i veckan.
Men jag kan ju börja med att berätta lite vad vi gjorde mm.
Det var as kul! haha förutom flygresan, vi fick vänta i chicago i 6 timmar på vägen dit och på vägen hem fick vi vänta i 8 timmar, fast då gick vi ut och kollade lite i stan, men kameran ville inte ha något batteri-.- Men det var kul oxå.
Sen gick vi på seaworld och disneyworld, båda var jätte kul, och man kan ju tro att disneyworld är barnsligt och mer för barn men det var faktiskt inte det!
seaworld
disneyworld.
Vi var oxå i massa shoppingcenter och så.
Kommer bilder någon annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0