Haters gonna hate

Gud vaknade jätte sent idag! De var typ fem minuter tills jag skulle gå när jag vaknade! :') Så jag kutade upp och hann faktiskt bli klar bara några minuter senare än när jag skulle gå! :) Fast hann inte med frukost och vi hade fyra lektioner innan lunch, den sista lektionen var idrott, spinning. Fast kunde varit i gymmet men spinning är roligare! :D (fast de tycker inte någon av dem andra xP)
Annars har de inte hänt så mycket, ska snart dra till varpan! :D Kul!

Btw, haha såg låten Hot problems - Double take förut... o.O Men iaf, SÅ många kommentarer!!


93 nya kommentarer på FEM sekunder!!! Herregud, men man ser ju ganska tydligt vad de är för kommentarer.. Stackarna :s


Kommentarer
Postat av: Tjej som kanske ska flytta

Hej Hedda, Jenny, Linnea och Tova!

Jag är en tjej som går i 8:an i kunskapsskolan i tyresö men min familj kanske ska flytta och om vi gör det så kommer jag troligen att börja i er skola i er klass (såg er i skolkatalogen jag fick med mig hem när jag var och kollade om skolan verkade bra och när jag googlade på några namn hittade jag den här bloggen) visst går ni i 8A? Om jag börjar i er skola så är det i alls fall i den klassen.

Det jag undrar är egentligen hur klassen är, är tjejerna snälla? Är klassen lugn? Är skolan bra?

Tacksam för svar! Kram

2012-04-25 @ 15:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0