DÖR!

Asså börjar känna att den här bloggen är på väg att dö nu D: inte bra, inte bra! men jag kan ju meddela att det gick skit för mig på 300m häck på USM xc men 80m häck gick bättre c: persade med 2 hundradelar xD (mycke......) men kände att de finns mycke att göra bättre (y)
Asså min klocka i mitt rum går fel!! så när jag vakna trodde jag klockan va halv 7! (för klockan på väggen va de) ja ba herregud jag kan inte gå upp nu! och så försökte jag somna om en de gick itne för jag va inte särskillt trött D: men sen kolla ja på mobilen och den va halv tio... -.-' o.O tur att det itne va en skoldag x)
 
/ JENNY :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

Jag har börjat med veckansblogg igen och håller på att meddela alla som tidigare deltagit. Skulle vara roligt om du ville vara med! :)
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/august/veckansblogg.html#comment

2012-08-16 @ 12:26:15
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0