Vilken dag!

Halv 4 cyklade jag till träningen för att träna lite lätt löpning, men när jag kom dit kl 4 så skulle den tränaren komma kl6 så då fick jag köra styrka med dom andra som va där så länge. Sen väntade jag till klockan va 6 men då skulle han tydligen inte komma idag så då fick jag köra med några andra... haha, och då blev det istället kast och jättejobbig löpning och styrka... Och sen när jag skulle cykla hem två timmar senare så började det spöregna! och det värkte verkligen ner, så när jag kom hem var jag ganska så blöt-.-' med andra ord, genom blöt efter 30 min cyklig i kraftigt regn, haha! xp :( så det blev 5 timmars träning istället, om man räknar med cyklingen, lite annat än vad jag hade tänk mig men det gick ju de me :)
 
 
Nu kollar jag på os och en svensk vann precis brons i brottning tror ja! :D hejja hejja! ska kolla friidrott nu (Y)
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0