Fettisdagen!

Idag är det fettisdagen, den dagen man ska äta mycke semlor på:P
Men för mig så är det svårt för jag tål inte mandel massa och det är väldigt få som gör utan mandelmassa, men mamma skulle kolla om hon hittar det idag :D

Ska gå om en halv timme ungefär, fast måste fixa matlåda och klä på mig :P
Stackars Jenny som är sjul:/ hon som ska tävla i Sm i helgen :/ Hoppas hon blir frisk!

På torsdag är det XL- Galan i globen :D
Och för er som inte vet så är det en friidrotts tävling som är jätte stor, och klubben jag tränar i är arrangör till den tävlingen sp vi får gå gratis:D
Vi fick vara funkisar oxå men man vill ju se allt och inte jobba, men då kanske vi fått träffa "kändisar" haha nej men det ska bli kul!


Jenny kör höjd, månkamps dm förra året:P

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0