Hallongrotta :D

Hellu!

Har precis kommit hem från praon :) Anledningen till att uppdateringen är sämst är just för att praoen tar upp hela dagen typ sen så har jag typ as lite fritid just nu :o Och värre kommer de bli x) Gårju på varpa och bild och form, ska förmodligen börja på friidrott (yaay!) Och jag står i kö för gitarr lektioner... Haha jag kommer inte ha någon fritid, desstuom gillar ju skolan att ge överdrivet mycket läxor! Men men, får väl helt enkelt sluta på något :( Svårt att välja, allt är ju roligt!


Rut/ Lilla lurv! :D
Skulle heta Rut, men de va en kille, haha! Och då kom jag inte på något namn, så alla kalla honom lilla Lurv, Så nu heter han väl de, men jag kallar honom fortfarande Rut ibland.. Fast de går ju inte egentligen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0