De är ju sommar.

Dålig uppdatering, I knoow :c
 
Men jag har varit på varpa läääger som var helt awesome! :D
Jag vann på alla tävlingar! Mihi, stolt! Jag tävlade i lag varpa med någon gotlands kille, kubb med samma person ^^ och sen lag varpa med Thea, min kompis, och en annan kille från gotland. Funny, funny!
 
Ritade lite på Theas arm :p
 
Innan dess har jag varit på landet med fiina Emmis! :) Också jätte härligt, vi gick och såg avengers förut också! Den var jätte braa. Fast jag hade lite för höga förväntningar, trodde den skulle vara ännu bättre... :s
 
Idag så var jag med Thea och körde little big planet 2! :D Älskar det spelet! Haha, synd bara att man inte har ps3 lr psp, de finns inte på något annat vad jag vet? Sen gick vi iaf på varpaaa, då skulle jag kasta från 15m, brukar kasta från 12, eftersom de är JSM nästa vecka och då måste man kasta från 15 meter (hahah många fattar nog inte vad jag pratar om!) Det gick såklart as dåligt! Får öva massor på landet! O.o
 
Köpte nya converse också, mina var så slitna :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0