Hemma från frankrike

Hemma från frankrike igen :D
Det var sjuk kul och många nya roiga upplevelser :D men skönt att va hemma också :) 
va på landet i bohuslän några dagar innan vi åkte hem hit till stockholm. Vi åkte i morse lite efter 10 och kom hem typ vid 5, lagom och bra så att jag hann till träningen :P ÅH vad jag har saknat friidrotten när vi har varit borta :D har visserligen sprungit varannan dag där (följde ett träningsprogrm som jag fick av min tränare) men det är klart roligare att träna på en riktig arena. Skulle göra lite olika intervallpass. Det gick hyfsat bra att följa men det var svårt att hitta bra ställen att springe på xP t. ex så sprang jag på de stora trottoarerna i Nice (ja folk kollade lite konstigt på mig och pappa när vi kutade fram och tillbaka... det var en man som mega smilade och gjorde tummen upp HAHA xD) och så sprang vi uppe i alperna på en gräs plätt :P
 
åh älskade verkligen alla palmer :D
 
körde höjd på tränigen idag förresten :) va jättteängesen D: har typ itne gjrde de på hela sommaren, men de går så dåligt nu för tiden... ;( i vintras hoppasde jag 158 ( :D )  men i sommar har ja änsålänge inte ens kommit över 140 -.-' ! men klarade i alla fall 145 idag så de går väl åt rätt håll... men de går iten att få nått tryck länge känns de som! ja komemr tien ihåg hur man gör! känns som ja gör likadant  men de kan ja ju kanppast göra.. min tränare att at ja skulle dra upp pendelbenet  (det man inte trycker ifrån med mot marken) snabbare och itne mot ribban utan bortåt asså och då gick de faktiskt lite bättre :P små skillnade gör skillnad ;)
 
hejdå efter ett långt inlägg nu :P blir ett till med mer om frankrike (och bilder!) sen kasnke :D fyllde typ ett helt minneskort med bilder där i från D: haha :P
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0