DM

shooo :P
tävlade i 300m häck idag :D

Asså de kändes jättedåligt för ja kom fel till typ alla häckar och fick trippa och sånt där skit -.-' men ändå blev de en rätt bra tid 46.8.. nått. Kom två i loppet men fick guld i DM :D För  hon som vann räknas inte med i dm för hon e inte från stockholm antar ja ;) så fick en silver medalaj för att ja kom två i huddingespelen och en guld medalj för att jag vann i DM c: och nu vet ja ju att ja gjorde många missar så om ja får bort dom i nått lopp så borde ja ju kunna få en bätre tid? ;) så ja e glad ändå :)

haha men jag visste inte att de skulle va två olika prisutdelnignar till dm och huddingespeln för de va ju bara ett lopp. Så när ja hade fått silver medaljen var jag på väg där ifrån men då ropade dom upp Jenny igen så ja fick springa tillbaka xD haha xp japp så kan det gå om man e orutinerad xp
men nu ska jag äta glass med jordgubbar (:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg! :)

Svar: Tack dsm! :P
Hedda, Jenny, Linnea och Lova

2012-06-16 @ 12:39:04
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0