Täby Centrum!

Ingen av oss bloggade igår, men igår fick vi sommarlov!!:D Dom flesta jag känner slutar nästa vecka :P
Men idag var jag och mamma i täby centrum.
Var typ bara inne på hollister, haha seriöst det är min favvo affär, var där inne i över en timme.
Men fick en tjocktröja med mig hem iallafall
Ocean Beach
Bild lånad från hollisterco.com

Och sen så åt vi där också.
Har typ inget mer att säga, imorgon kanske jag åker in till stan och kollar på rix fm fesivalen, och kanske går lite på hollister? haha xD
En sak som jag stör mig skiiiiiiiit mycke på, är att små ungar ska gå och handla på hollister, liksom 8 åringar som inte ens kan ha dom kläderna går där! och samma sak med vuxna, det är ju en tonårsaffär!(enligt mig iaf)
hejdå

Kommentarer
Postat av: F R I D A - MARIA

Himla snygg tjocktröja! :)

2012-06-13 @ 07:43:45
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0