Trött som bara den

vet att jag inte bloggat på.... Jag vet inte hur många dagar, men många iallafall.
Men jag har varit så trött när jag kommit hem från "jobbet" så jag har knappt sutit vid datan, jag har bara duchat och slöat framför tv:n och sen gått och lagt mig, haha.
Förövrigt så är det väl ganska kul, förutom att barnen är ganska jobbiga, bortskämda och ouppfostrade...
 
Men nu har vi också fått den nya designen eller vad det är, vet inte om den e så bra, men man ska kunna ladda upp flera bilder samtidigt, och då är jag ju tvungen att testa!
Update: Jag hatar den nya designen!
 
Bild 1: Hhaaha en skylt som satt utanför där man åkte in till vårat område vi bodde i i Florida, haha jag höll på att dö när jag såg den 
Bild 2: Askungen(tror jag) slottet på Disneyworld.
 
ÅÅ det funkar inte att dra bilder som det står från arkivet-.-
 
skriver väl /Linnéa ist
 
/ Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0