Vf har alla inte det som dom bästa har?

Nu kommer ett litet annorlunda inlägg än vad vi brukar ha här på bloggen.
Men jag känner verkligen för att skriva av mig, måste gör det.

Vf är inte världen perfekt? Tycker att vi i Sverige har det väldgit bra, gämfört med andra länder, och vi klagar på att vattnet som vi dricker är varmt eller att det är kallt ute. Är nog en sån person som säger mycke sånt, men ska verkligen börja tänka om innan jag säger det, tänk dom barn (och vuxna) i länder som dör av uttorkning för det är så varmt och dom har inget vatten. Dom skulle göra vad som helst för lite vatten, och så går vi och klagar på småååå småååå saker, tycker alla borde tänka efter!

Min stora förebild när det gäller sådant här, är faktisk Loreen.
Hon är helt underbar och när hon var i Azerbajan(s?) så hade hon sagt i en interjuv att hon inte kunde sitta vid en pool och relaxa när hon vet hur människorna där har det. Hur underbar är hon inte när hon säger så?
Skulle göra vadsomhelst för att vara så som hon var, fast förstås skulle jag vara mig själv, men ni förstår meningen?

Alla människor i världen är lika mycket värda! Och det borde visas mer!
Det spelar ingen roll hur man ser ut eller hur bra man är på något, Alla är fortfarande lika mycke värda, och man kan inte vara bäst på allt eller snyggast.
Det är det jag vill komma fram till!


Ni får ursäkta att det vart lite rörigt. Men ville få det ur mig. Vet själv att jag inte är en sån som tänker på andra så mycke och kan vara lite egoistisk ibland, men ska verkligen försöka ändra på det, vill att alla ska ha det bra!
Satt i typ 30 min och funderade på om jag verkligen skulle lägga ut det här eller om jag skulle radera allt och låtsas som om ingenting, men jag kan inte!
OCh jag bryr mi inte om vad andra tycker om det här inlägget, om ni tycker det är bra så är det ju jätte kul, om ni inte gillar det så gör ni inte det.

Kommentarer
Postat av: shh, I'm anonym!

(y)

2012-06-01 @ 14:54:00
URL: http://reptilegeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0