Chokladrutor

Vet, vet att jag inte bloggat idag, men det är de som e så bra med att vara flera på en blogg, det är nästan alltid en som bloggar..
Anledningen till att jag inte bloggat är att jag har bakat chokladrutor, kärleksmumms eller vad ni nu kallar dom, fast dom blev inte helt färdiga, mamma får göra glasyren för jag orkar inte ;p
Så det kanske kommer bilder imorgon ;)
Idag när mamma kom hem hade hon också köpt chai te, som man gör chai latte av, det var gott, men det blir mycke godare när man köper det på t.ex. espresson house.
Men det var gott!
Imorgon är det skola sen är det HELG!!
Och jenny den lyckos osten åker till göteborg, men jag tror det kommer gå bra!
Oj vad mycke text det blev nu. Och bara för det så ska det ta 100 år at ladda upp bilder, det har tagit en kvart och det har inte laddats upp-.-
Får bli bilder imorgno ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0