Eurovision song contest

Bloggade inte igår för var sjukt trött.
Tror nog att dom flesta skulle vart trötta efter en och en halv timmes orientering i skogen och sen cykling fram och tillbaka till träningen och köra 9 tränings max lopp(kanske inte jenny).
Idag har jag vart med mamma i stinsen. Fick en bikini överdel av mamma men visar den imorgon ;)
Och det är bara jag och mamma hemma idag för min syrra är på hajk och pappa är på landet.
Så vi åt förätt och sen åt vi grillat :D
Nu sitter vi och kollar på Eurovision song contest, hoppas verkligen att Loreen vinner, fast man vet aldrig.
Men typ i england så hade dom stoppat "spelet" på Loreen för typ alla hade satsat på henne xD Men det ser ganska bra ut för henne men man vet ju aldrig, allting kan hända i en tävling ;)
Och visste ni föresten att 10 av bidragen är skrivna av svenskar i finalen? Inte? Men nu vet ni det ;)
Hahahah ursäkta det där↑
Nu ska jag fortsätta att kolla, dom där ryska tanterna är nästa ;)
Fina kusin ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är veckans blogg avslutad!

Direkt länk;

http://idaworld.blogg.se/2012/may/veckansblogg-vinnarna-v-21-ny-omgang.html#comment

Blev det inte du? Var inte ledsen för jag kör på en till omgång!

2012-05-27 @ 14:52:07
URL: http://idaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0