Spjut :O

Jenny klagade på att vi aldrig bloggade så nu gör jag väl det för hennes skull ;)
Men idag på idrotten, som jenny redan sagt, så städade vi skolgårn, och vi fick 37 kr var för 2 timmar, och det var verkligen inte värt pengarna! Jenny fick karborrar i sitt hår, hedda råkade hälla någon vätska på min sko och så fick man sjukt ont i ryggen och påsarna gick sönder hela tiden!
Hoppas vi var så dåliga så att vi slipper det i höst!
Var på landet i helgen, och ska jag vara ärlig så sat jag bara vid datan 1 gång för att öva till musikprovet, annars hade jag mycke annat att göra.
Men när jag duchade så andvände jag ett shampoo som vi alltid hade i Dalarna förut och det fick mig att tänka tillbaks till huset vi hade där, skulle hellre bo där uppe än här i Stockholm
Shampoona
Och det "väckte" massor med minnen mm. Och så kom jag på att tänka på mina kusiner, som jag inte träffat sen den yngsta tog studenten, vilket var 2009, så det var ett tag sen... :/ Saknar dom sjukt!
Aja nu vart det mycke här :P

Idag är det träning, hoppas verkligen att jag får köra spjut eftersom att jag ska tävla i det på torsdag :O
Asså är redan nervös för det!
Aja det är ju lag tävling och dom ränkar inte med det sämsta
Nu måste jag göra mig i ordning ska gå om 10 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0