träning x2

På friidrotten körde jag höjd... de gick lika dåligt som igår på tävlingen. Tror jag har kommit in i nån dålig svacka eller nått -.-' :(  så sen när ja kom till gympan va jag inte särskilt glad men där gick det bättre, så då blev de lite roligare :) Nu är jag hemma och väldigt hungrig men det verkar itne vara mat på ett tag D: så ska nog gå och ta en macka :P
Men juste! När gympatränignen var slut hittade jag itne mina skor men det fanns ett par andra som var välditg lika. Så förmodligen tog någon mina skor istället -.-' så jag tog dom andra... tror det är samma skorlek eller så är min lte större :l men mina är i alla fall mycke smutsigare och äldra xD men mina har också en special sula som är bra för mina fötter... och jag behöver ju mina skor till tävlingen på torsdag!! D: hoppas ja får tillbaka dom :P

aja nu kurrar min mage här xD
hej svejs :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0